DoenKids is onderdeel van KidsKonnect, klik hier voor meer informatie.
NL EN
Demo aanvragenSupport

Wij helpen je graag!

KidsKonnect

Support

Onze systemen maken jouw dag gemakkelijk. Sterker nog: ze vormen de basis waarop jouw organisatie elke dag draait. Heb je een probleem, dan kan dat gevolgen hebben voor de planning, communicatie en facturatie. We begrijpen dat je in zo’n geval snel geholpen wilt worden. Daarom staat onze supportafdeling voor je klaar. In combinatie met het klantportaal beschik je altijd over de benodigde ondersteuning.


Klantportaal

Supportafdeling en klantportaal

Probleem melden
Heb je een probleem, dan vragen we je om een ticket aan te maken via het klantportaal. Dat lijkt misschien omslachtig, maar dit is voor ons juist dé manier om de benodigde informatie over het probleem te verzamelen. Met deze informatie kunnen we je zo snel mogelijk helpen.
 
Informatie opzoeken 
Van handleidingen, instructievideo's tot releasenotes, in het klantportaal staat alle informatie over onze software. Ook is er een statuspagina, zodat we je op de hoogte kunnen houden van storingen en gepland onderhoud. Daarnaast delen we in onze nieuwsbrief het laatste nieuws over nieuwe features, releases, trainingen en webinars.

Contact opnemen
Onze supportafdeling is telefonisch bereikbaar via 085 - 400 1100. Je kunt ons iedere werkdag bellen van 8.00 tot 18.00 uur. Belangrijk detail hierbij is dat het eerste uur (8.00-9.00) en het laatste uur (17.00-18.00) de supportafdeling alleen bereikbaar is voor spoedgevallen.  

De supportafdeling van The Nanny is maandag tot 12.30 uur bereikbaar, dinsdag en donderdag van 9.00 uur tot 16.30 uur. Woensdag en vrijdag zijn wij gesloten. 

Informatie over Supportmelding maken
Supportafdeling en klantportaal

Meest gestelde vragen

Hier vind je de meest gestelde vragen over de verschillende manieren om onze supportafdeling te bereiken.

Login klantportaal
Wat is het klantportaal?
Op het klantportaal vind je informatie over de werking van de door jou gebruikte KidsKonnect producten.
Denk hierbij aan handleidingen, artikelen en releasenotes.

Ook kun je via het klantportaal een melding aanmaken voor Support.

Het klantportaal vind je op: help.kidskonnect.nl


Hoe maak ik een account aan voor het klantportaal?
Ga naar help.kidskonnect.nl, hier kun je je registreren door een paar simpele stappen te doorlopen:

1) Als je nog geen account hebt klik je op Registreren en vul je je naam en e-mailadres in.
2) Je ontvangt vervolgens een e-mail die je de mogelijkheid geeft zelf een wachtwoord in te stellen.
3) Met je gekozen wachtwoord en je e-mailadres kun je daarna inloggen op: help.kidskonnect.nl

Als het systeem meldt dat je al een account hebt, of je weet je wachtwoord niet meer, dan kun je in beide gevallen gebruik maken van de 'wachtwoord vergeten' optie. Hiermee kun je weer toegang krijgen tot je klantportaal-account.
Waarom krijg ik bij het aanmaken van een account een melding dat ik al geregistreerd ben?
Als je al eens telefonisch of via e-mail contact hebt gehad met een van onze supportmedewerkers dan is jouw e-mailadres al bekend en heb je daardoor al een account.

In dat geval hoef je alleen nog maar een wachtwoord aan te vragen via de wachtwoord vergeten optie.
Hoe kan ik inloggen op het klantportaal?
Dit kun je doen door eerst een account aan te maken en dan naar help.kidskonnect.nl te gaan en vervolgens in te loggen met jouw gegevens.
Waarom kan ik het beste een melding insturen?
Omdat onze software erg uitgebreid is en veel vragen klant specifiek zijn, kan het voorkomen dat onze supporthelden niet meteen voor jou een antwoord hebben, maar dit even moeten uitzoeken.

Het is dan handig als zij in een ticket zoveel mogelijk informatie hebben (eventueel aangevuld met screenshots) die van toepassing is op jouw vraag. Zij kunnen dan snel alle vragen beantwoorden.

Lees hier hoe je ons helpt door een efficiente melding aan te maken
Hoe maak ik een efficiënte melding voor Support
Door de juiste informatie bij ons aan te leveren kunnen wij je sneller helpen. Welke informatie we graag in een melding ontvangen lees je terug op: kidskonnect.nl/melding-aanmaken-voor-support
Ik ben een gebruiker van de OuderApp. Waar kan ik mijn vraag stellen?
Ben je een ouder en heb je een inhoudelijke vraag? Neem dan contact op met je opvangorganisatie.

Als je meer wilt weten over het in gebruik nemen van de OuderApp: bekijk dan dit hulpartikel

Wil je weten hoe de OuderApp werkt, bekijk dan deze video
Waar kan ik meer informatie vinden over Social Schools?
Social Schools is nu bereikbaar via het KidsKonnect klantportaal en het KidsKonnect telefoonnummer 085-4001100. Voor urgente vragen kun je bellen naar 085-4001100. 
Waar kan ik meer informatie vinden over SchouderCom?
Klanten die nog een SchouderCom website hebben kunnen hierover contact opnemen via het KidsKonnect klantportaal of telefoonnummer 085-4001100 door te kiezen voor ‘websites’.

De schoolapp van SchouderCom is overgegaan naar de schoolapp van Social Schools. Socials Schools is te bereiken is via het telefoonnummer (085-4001100) en het klantportaal van KidsKonnect. 
Websites
Kindplanning
Personeelsplanning
Medewerkersportaal
Gastouderbureau software
Management informatie
OuderApp
Groepsportaal
Kindvolgsysteem
PortaPay
Automatisch goedkeuren
CRM
Salesfunnel
Kindplanning
Personeelsplanning
Medewerkersportaal
Locatieportaal
Managementinformatie
Financiële administratie
Video module
Fotoboekmodule
Digitaal ondertekenen
Boekhoudpakket
Workflow management
Facilitair beheer
Paco is er voor jou!
Websites
Kindplanning
Personeelsplanning
Medewerkersportaal
Gastouderbureau software
Management informatie
OuderApp
Groepsportaal
Kindvolgsysteem
PortaPay
Automatisch goedkeuren
CRM
Salesfunnel
Kindplanning
Personeelsplanning
Medewerkersportaal
Locatieportaal
Managementinformatie
Financiële administratie
Video module
Fotoboekmodule
Digitaal ondertekenen
Boekhoudpakket
Workflow management
Facilitair beheer
Paco is er voor jou!