NL EN
Demo aanvragenHome

Eén totaaloplossing voor alle processen van de kinderopvang

KidsKonnect

KidsKonnect biedt geïntegreerde software voor de kinderopvang.

KidsKonnect is het volledig geïntegreerde softwarepakket voor de kinderopvang,  waarbij alle disciplines, portalen en apps met elkaar verbonden zijn. Wij zorgen ervoor dat informatie duidelijk en overzichtelijk beschikbaar is. Altijd op de juiste tijd, op de juiste plaats en alleen voor de juiste ogen. Dit zorgt ervoor dat er efficiënt gewerkt wordt en het helpt fouten voorkomen, waardoor de organisatie zich totaal kan richten op de kerntaak: De opvang en ontwikkeling van het kind.

Door onze brede ervaring kennen wij alle processen en communicatiestromen in de kinderopvang en weten wij wat er speelt. Onze software is daarop ontwikkeld en helpt bij een goede bedrijfsvoering.
KidsKonnect biedt geïntegreerde software voor de kinderopvang.
CRM

CRM

Met de software van KidsKonnect is communicatie met je (potentiële) klant kinderspel. Met CRM heb je de basis van je bedrijfsvoering en staat de klant centraal. Zo kun je leads makkelijk volgen in het salesproces met de salesfunnel, is het eenvoudig contactgegevens in...
Met de software van KidsKonnect is communicatie met je (potentiële) klant kinderspel. Met CRM heb je de basis van je bedrijfsvoering en staat de klant centraal. Zo kun je leads makkelijk volgen in het salesproces met de salesfunnel, is het eenvoudig contactgegevens in te zien en factureren is eenvoudig en zal geheel automatisch gaan waarbij de gegevens uit de kindplanning worden gehaald. Door de koppelingen met externe partners is het mogelijk om de telefooncentrale te koppelen aan KidsKonnect, daarmee heb je altijd alle gegevens van de klant beschikbaar zodra deze belt.
Salesfunnel

Salesfunnel

De salesfunnel is ontwikkeld om het proces van geïnteresseerde (lead) naar klant te vereenvoudigen. De status van de lead wordt gevolgd tijdens het verkoopproces, waardoor er meer grip ontstaat. De software helpt om de juiste informatie te sturen naar alle betrokkenen...
De salesfunnel is ontwikkeld om het proces van geïnteresseerde (lead) naar klant te vereenvoudigen. De status van de lead wordt gevolgd tijdens het verkoopproces, waardoor er meer grip ontstaat. De software helpt om de juiste informatie te sturen naar alle betrokkenen binnen het proces. Zodra een lead in een volgende fase terecht komt zal er een taak bij de juiste medewerker terecht komen. Door dit te automatiseren vloeien alleen de juiste gegevens in KidsKonnect en ontstaat er geen vervuiling in het systeem.

Door het gebruik van de salesfunnel kun je het maximale uit jouw leads halen en ouders de meest aangename ervaring bieden.
Kindplanning

Kindplanning

De flexibiliteit van KidsKonnect is uniek. De kindplanning geeft een duidelijk overzicht in zowel de planning als de beschikbare plaatsen voor elke opvangvorm. Door de flexibele productinrichting is de software geschikt voor eenvoudige maar ook voor complexe situaties...
De flexibiliteit van KidsKonnect is uniek. De kindplanning geeft een duidelijk overzicht in zowel de planning als de beschikbare plaatsen voor elke opvangvorm. Door de flexibele productinrichting is de software geschikt voor eenvoudige maar ook voor complexe situaties binnen jouw organisatie. Het programma is volledig naar de wensen en opzet van jouw organisatie in te richten.

Na het inschrijven via de website zijn alle gegevens van de ouder in KidsKonnect beschikbaar en wordt het kind direct op de wachtlijst geplaatst. Door gedetailleerde planningsadviezen vanuit het systeem ziet de planner meteen óf en wanneer er plek is gedurende de hele contractperiode en kan daarmee de plaatsing eenvoudig voltooien.

Contracten worden daarna automatisch gegenereerd en online ter ondertekening aangeboden aan de ouder. Daarbij kan direct toestemming voor automatische incasso worden gegeven.
Personeelsplanning

Personeelsplanning

Door het registreren en importeren van personeelsgegevens in de software is er meer inzicht in ingezette uren, eventuele meeruren, verlof en ziekteverzuim. Dit geeft de mogelijkheid om wekelijks of zelfs dagelijks bij te sturen.Om met de personele bezetting snel in te...
Door het registreren en importeren van personeelsgegevens in de software is er meer inzicht in ingezette uren, eventuele meeruren, verlof en ziekteverzuim. Dit geeft de mogelijkheid om wekelijks of zelfs dagelijks bij te sturen.

Om met de personele bezetting snel in te kunnen spelen op structurele en incidentele wijzigingen in de aantal op te vangen kinderen, is een optimale integratie met de kindplanning noodzakelijk. Zo beschik je altijd over de meest actuele bezettingsgegevens en worden onder- en overbezetting direct gesignaleerd. Wanneer er een extra medewerker ingepland moet worden zoek je eenvoudig naar alle beschikbare medewerkers in het systeem.

De uitbetaling van de medewerkers gebeurt op basis van geregistreerde uren in de software en is middels een koppeling direct zichtbaar in de administratie door dit met één druk op de knop te exporteren.
Medewerkersportaal

Medewerkersportaal

Via de medewerkersapp heeft iedere medewerker beschikking over het eigen rooster, maar ook die van zijn of haar locatie. De medewerker kan gemakkelijk gewerkte uren registreren, verlofaanvragen doen en heeft inzicht in het verlofsaldo. Invalkrachten kunnen hun...
Via de medewerkersapp heeft iedere medewerker beschikking over het eigen rooster, maar ook die van zijn of haar locatie. De medewerker kan gemakkelijk gewerkte uren registreren, verlofaanvragen doen en heeft inzicht in het verlofsaldo. Invalkrachten kunnen hun beschikbaarheid afmelden, dit is direct zichtbaar in de personeelsplanning.

De betrokkenheid van medewerkers wordt vergroot door goede communicatie. Via de app is het makkelijk om documenten te delen met medewerkers, zoals een gewijzigd pedagogisch plan of gewijzigde CAO.
Locatieportaal

Locatieportaal

Het locatieportaal is een belangrijk hulpmiddel voor een goede bedrijfsvoering en helpt bij een effectieve sturing. De locatiemanager is de spin-in-het-web, die de klanten kent en die de vestiging rendabel laat draaien.In het portaal zijn de dag overzichten van de...
Het locatieportaal is een belangrijk hulpmiddel voor een goede bedrijfsvoering en helpt bij een effectieve sturing. De locatiemanager is de spin-in-het-web, die de klanten kent en die de vestiging rendabel laat draaien.

In het portaal zijn de dag overzichten van de groepen beschikbaar, roosters van medewerkers zijn in te zien en aan te passen en vervanging regelen voor medewerkers die ziek zijn is heel gemakkelijk. Daarnaast zijn ingediende urenregistraties en verlofaanvragen af te handelen, daardoor is er overzicht van de uren van alle medewerkers.

In een overzichtelijk dashboard staan openstaande taken voor de medewerker van het portaal. En deze krijgt meldingen wanneer er bijvoorbeeld een contract van een medewerker afloopt of als er een aanvraag voor een rondleiding is.
Oudercommunicatie

Oudercommunicatie

Met de OuderApp blijven ouders optimaal betrokken bij de belevenissen van hun kind. De app is volledig in de eigen huisstijl in te richten en door het gebruiksvriendelijke en interactieve karakter zal de communicatie soepeler verlopen.Het is gemakkelijk foto’s en...
Met de OuderApp blijven ouders optimaal betrokken bij de belevenissen van hun kind. De app is volledig in de eigen huisstijl in te richten en door het gebruiksvriendelijke en interactieve karakter zal de communicatie soepeler verlopen.

Het is gemakkelijk foto’s en video’s uit te wisselen tussen ouders en medewerkers op de groep. Om de privacy van het kind te waarborgen ontvangt een ouder alleen foto’s waar zijn of haar kind op staat. Daarnaast kan de medewerker het laatste nieuws delen, het schriftje schrijven of een binnengekomen bericht van de ouder beantwoorden.

De ouder ziet dit terug in de OuderApp. In de app kunnen ouders hun contactgegevens wijzigen, toestemmingen regelen, hun kind aan- of afmelden, een extra dag of een ruildag aanvragen. Door de integratie met de kindplanning wordt een goedgekeurde aanvraag direct verwerkt op de volgende factuur of eventueel verrekend met het tegoed van de ouder. De facturen en jaaropgaves zijn inzichtelijk in de app. 
Groepsportaal

Groepsportaal

Het groepsportaal biedt de dagelijkse informatie die nodig is op de groep. Het portaal geeft de planning van de dag, actuele informatie over de kinderen en het is makkelijk de kinderen aan- en afwezig te melden. Ook kunnen de medewerkers op de groep de planning in de...
Het groepsportaal biedt de dagelijkse informatie die nodig is op de groep. Het portaal geeft de planning van de dag, actuele informatie over de kinderen en het is makkelijk de kinderen aan- en afwezig te melden. Ook kunnen de medewerkers op de groep de planning in de toekomst zien en is het mogelijk dat zij aanvragen voor extra opvang of ruildagen afhandelen.

Met de slimme communicatiefuncties deelt de medewerker snel en eenvoudig alle leuke momenten met ouders. Dit kan via een bericht, verslag in het dagboek of door middel van een leuke foto of video. De ouders ontvangen deze via de OuderApp en zij kunnen een kort bericht terugsturen naar het portaal.
Kindvolgsysteem

Kindvolgsysteem

Met het Kindvolgsysteem van KidsKonnect bieden wij de mogelijkheid om een eigen observatiemethodiek in te richten, gebaseerd op verschillende punten. Dit kunnen bijvoorbeeld competenties of vaardigheden zijn. Ook is het mogelijk om een volledig ingericht...
Met het Kindvolgsysteem van KidsKonnect bieden wij de mogelijkheid om een eigen observatiemethodiek in te richten, gebaseerd op verschillende punten. Dit kunnen bijvoorbeeld competenties of vaardigheden zijn. Ook is het mogelijk om een volledig ingericht kindvolgsysteem af te nemen. Wij werken hiervoor samen met Driestar Educatief en de CED Groep. Vanuit het groepsportaal krijgen de medewerkers een signaal als een kind al een tijd niet is geobserveerd en kunnen de medewerkers gemakkelijk de formulieren openen en invullen.

Vanuit de samenwerking met ParnasSys biedt Kidskonnect de mogelijkheid observatieformulieren digitaal over te dragen aan de basisschool. Ook kunnen observatieformulieren vanuit de app gedeeld worden met de ouder. Zo blijven altijd de juiste personen op de hoogte van de ontwikkeling van het kind!
Financiële administratie

Financiële administratie

Met Kidskonnect stel je razendsnel je facturen, jaaropgaves en KOI-bestanden op. De facturen en jaaropgaves worden automatisch gepubliceerd via de OuderApp. Het factureringsproces vindt geheel achter de schermen plaats, zodat je geen vertraging oploopt bij andere...
Met Kidskonnect stel je razendsnel je facturen, jaaropgaves en KOI-bestanden op. De facturen en jaaropgaves worden automatisch gepubliceerd via de OuderApp. Het factureringsproces vindt geheel achter de schermen plaats, zodat je geen vertraging oploopt bij andere werkzaamheden.
In het contract zijn alle financiële afspraken vastgelegd, zoals opvanguren en tarief. Dit is, samen met eventuele beschikkingen, de basis voor de facturatie. Bij aanvang van het facturatieproces wordt er een notificatie verstuurd van eventueel extra opvangdagen, zodat deze nooit vergeten worden in de facturen.
Maar ook facturatie van flexibele opvang is mogelijk, door bijvoorbeeld een vast bedrag per maand te factureren. De ouders kunnen deze flexibel afnemen via een voorraadproduct.
Vanuit KidsKonnect exporteer je direct je facturen naar Afas Profit Financieel, Unit4 Multivers en Exact online via een zogenoemde live-koppeling. Hierdoor is geen dubbele administratie nodig. De live-koppeling wordt door ons actief onderhouden. Voor de overige boekhoudpakketten is een export-bestand beschikbaar.
Managementinformatie

Managementinformatie

Met Kidskonnect kun je verschillende rapportages genereren die je inzicht geven in jouw organisatie. Er is een mogelijkheid tot het maken van standaardrapportages, draaitabellen of je kunt gebruik maken van Power BI.Er zijn een aantal standaardrapportages in...
Met Kidskonnect kun je verschillende rapportages genereren die je inzicht geven in jouw organisatie. Er is een mogelijkheid tot het maken van standaardrapportages, draaitabellen of je kunt gebruik maken van Power BI.
Er zijn een aantal standaardrapportages in Kidskonnect opgenomen, zoals de bezetting van een bepaalde periode, de afgenomen dagdelen in een bepaalde periode en omzet & prognose.
Met draaitabellen kun je naar eigen inzicht rapporten en grafieken samenstellen. De gegevens zijn afkomstig uit de database en een draaitabel is op geheel eigen wijze te combineren, waardoor er heel specifiek informatie kan worden getoond.
Door middel van draaitabellen kun je gegevens zo indelen en samenvatten dat extra informatie wordt toegevoegd aan de oorspronkelijke set met gegevens. Met draaitabellen kun je gegevens vergelijken, patronen en relaties opsporen en trends analyseren.
Met Power BI kun je gegevensmodellen en rapportages overzichtelijk en eventueel middels grafieken tonen. Voor Power BI bestaat er een template met de belangrijkste informatie, zoals bezetting, facturen, inschrijvingen en wachtlijsten.

Demo

Benieuwd wat KidsKonnect voor je kan betekenen? Vul het formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op voor een vrijblijvende demo.
Demo aanvragen
Created by Clic.nl
Wij maken gebruik van cookies op onze website