NL EN
Request demoHome

Wij helpen je graag!

KidsKonnect

Support

Wij vinden het belangrijk dat iedereen die met onze software werkt tevreden is. Dit betekent dat als je een vraag hebt je deze graag zo snel mogelijk beantwoord wil hebben. Daarom zijn onze experts dagelijks bezig om het klantportaal uit te breiden en te voorzien van de meest actuele informatie die je nodig hebt. Het klantportaal is 24/7 bereikbaar.

Kom je er niet uit? Dan kun je een ticket indienen op het klantportaal. In het portaal lees je hier alles over!

Daarnaast is onze supportafdeling telefonisch bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 9.00 uur tot 12.30 en van 13.00 uur en 16.30 uur.


Meest gestelde vragen

Hier vind je de meest gestelde vragen over de verschillende manieren om onze supportafdeling te bereiken.

Login client portal
Contact us
Wat is het klantportaal?
In het klantportaal vind je alle informatie die voor jou van toepassing is. Ook kun je via het klantportaal een ticket aanmaken voor support.
Kan ik als Portabase gebruiker ook al een ticket insturen via het klantportaal?
Op het klantportaal vind je wel al handleidingen en algemene informatie. Wij zijn druk bezig met het team om ervoor te zorgen dat ook Portabase gebruikers een ticket kunnen aanmaken via het klantportaal
Waarom kan ik het beste een ticket insturen?
Omdat onze software erg uitgebreid is en veel vragen klant specifiek zijn, kan het voorkomen dat onze supporthelden niet meteen voor jou een antwoord hebben, maar dit even moeten uitzoeken. Het is dan handig als zij in een ticket zoveel mogelijk informatie hebben (eventueel aangevuld met screenshots) die van toepassing is op jouw vraag. Zij kunnen dan snel alle vragen beantwoorden.
Hoe maak ik een account aan voor een klantportaal?
Ga naar help.kidskonnect.nl, hier kun je je registreren door een paar simpele stappen te doorlopen.
Waarom krijg ik bij het aanmaken van een account een melding dat ik al geregistreerd ben?
Als je al eens telefonisch contact hebt gehad met één van onze supportmedewerkers dan is jouw mailadres bekend en hoef je alleen nog maar een wachtwoord aan te vragen.
Hoe kan ik inloggen op het klantportaal?
Dit kun je doen door eerst een account aan te maken en dan naar help.kidskonnect.nl te gaan en vervolgens in te loggen met jouw gegevens.

Demo

Curious what KidsKonnect can do for you? Fill in the form and we will contact you as soon as possible for a free demo.
Request demo
All rights reserved KidsKonnect
Created by Clic.nl
This website uses cookies